2011-08-06

Dermalogica Skin Resurfacing Cleanser.

Jag måste berätta lite om den här produkten som jag köpte för ett tag sedan, har missat det totalt.
Jag köpte den först och främst för att jag läst om den i en tidning att den skulle vara så bra, den hade till och med vunnit pris.
Den både rengör och exfolierar och då sparar man ju lite tid.
Jag kände skillnad på huden redan efter första tvätten, man blev jättemjuk och det kändes som om huden strålade. Vad jag märkte när jag använde den varje dag var att jag blev lite torr i skinnet på vissa partier och då gjorde jag ett uppehåll.
Nu använder jag den kanske tre gånger i veckan för att fräscha upp huden och ge den en kick.
Det här är en produkt som jag alltid kommer att vilja ha hemma i badrumsskåpet.

Foto: Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar