2011-10-23

Moroccanoil.

Den här grymma håroljan har jag börjat använda och vilken skillnad jag märker. Jag har ju långt hår och under min bruna toning har jag blekta slingor så mitt hår är inte i den bästa konditionen. Vid första användningen märkte jag inte så stor skillnad men vid andra så kändes det hur bra som helst. Håret blev mjukt, lättkammat och kändes genast friskare.
Jag använder den i fuktigt hår och när håret har torkat tar jag lite till. Nu använder jag varken fön eller plattång men hade jag gjort det så hade det skyddat mot båda. Den har även uv-skydd och det motverkar uttorkning av håret samt gör att färgat hår håller sig bättre i solen.
Jag använde en annan olja innan i håret som jag var jättenöjd med men nu blir det denna framöver, jag är supernöjd!

Foto: Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar