2011-10-30

Superlat söndag.

Idag har vi haft en riktig slappardag här hemma och eftersom det har både blåst och regnat så har man inte känt sig direkt sugen på att gå ut heller.
Jag började dagen med en härlig sovmorgon, har man ställt tillbaka klockan så har man.
Sedan åt vi en riktig hotellfrukost och kollade på senaste avsnittet av The Mentalist, en serie som jag verkligen kan rekommendera.
Sedan passade jag även på att titta på senaste avsnittet av The Vampire Diaries också.
Fast lite duktiga har vi allt varit, dammsugaren tittade fram sent på eftermiddagen.
Till middag idag blev det pitabröd med köttfärsröra, sallad, nachos och lite olika såser.
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och ladda inför morgondagen för efter jobbet så ska vi på hårvisning. Det ska bli jättekul.

Foto: Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar