2012-02-07

Blog Award.

Fick en Blog Award av min söta arbetskamrat och vän Sara. Hennes blogg är grym!


När man får utmärkelsen ska man göra följande:

1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka
2. Skriva ner de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till, och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem
3. Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare (inte ett måste så klart!)

Dessa fem bloggare vill jag ge en blog award:

1. Seriedrottningen. Jag älskar serier och därför gillar jag den här bloggen, underhållande.

2. Anna's Foto.En fotoblogg med otroligt fina bilder och fototips.

3. Lowe Olsen. En modeblogg med jättefina bilder.

4. Mamma Malin. Här bloggar min kompis Malin lite om allt.

5. My Vestlund. En blogg som inspirerar, underbara bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar