2012-02-01

Starbucks.

I söndags åkte jag och Henke in till Göteborg för att fika på nyöppnade Starbucks. Tyvärr så hade nog hela Göteborg tänkt samma tanke för det var överfullt. Men vi köpte varsin kaffe och jag köpte med mig en Rocky road cookie som jag kunde äta hemma. Sedan så satte vi oss på en bänk på centralen och drack vårat kaffe i lugn och ro. Efter det så gick vi till det nyöppnade hotellet Clarion Post för vi var så nyfikna på hur det såg ut. Vi gick in och kollade och det var hur tjusigt som helst. Där vill jag bo någongång!

Foto: Jag

2 kommentarer:

  1. Tina Karlsson, Mrs K1 februari 2012 16:30

    Den där ser ju snuskigt gott ut! Måste baka en nu.....just det jag äter inte sånt nu :( kanske fuska lite....ha ha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker du ska fuska, den är värd det!

      Radera