2012-07-22

Heldag i Trollhättan.

I fredags hade vi en heldag i Trollhättan. Först var vi en stund hos Henkes syster för att sedan gå ut en sväng på stan. Det var fallens dagar så det var fullt med människor överallt och nere vid kanalen fanns det massa öltält där vi hamnade såklart.

Foto: Jag

Jag drack supergod cider, Jinx, som smakade väldigt tropiskt och gott.

Foto: Jag

Klockan fyra så var vi hembjudna till vänner till Henkes syster där skulle vi grilla. Just då så ändrade sig vädret och det började att åska lite. Som tur var så kom det aldrig mycket regn så vi kunde sitta ute i trädgården och dricka öl och cider i solen.

Foto: Jag

Middag på gång, det skulle grillas kött och kyckling. Glöden var helt fantastisk!

Foto: Jag

Det bjöds på grillat vildsvin och älg vilket var något av det godaste jag ätit. Och vildsvin hade jag aldrig ätit innan så det var verkligen spännande att få ha ätit det.

Foto: Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar